Awareness-tasot – miten yleisöä lämmitetään myyntiputkessa

Klikkaa video pyörimään alta:

Mitä tapahtuu kun ihminen etenee myyntisuppilossasi ylhäältä alas?

PROSPEKTIN näkökulmasta:

❇️ Ihmisen ymmärrys omasta ongelmasta kasvaa

❇️ Tieto erilaisista vaihtoehdoista ratkaisuksi kasvaa

❇️ Motivaatio oma-aloitteisuuteen kasvaa

YRITYKSEN näkökulmasta:

❇️ Kaupan klousaamiseen tarvittavien resurssien määrä laskee

❇️ Kaupan syntymisen todennäköisyys nousee

❇️ Asiakkaasta opitaan enemmän askel askeleelta (lisää dataa)

Ja sama pätee oli kyse sitten B2C tai B2B busineksestä – toisessa kauppa vaan tehdään kasvotusten.

Ja entä miten kohdeyleisöä voidaan sitten kuljettaa eteenpäin myyntiputkessa? –> Katso vastaus videolta yllä


Tags


Myös nämä postaukset saattaa kiinnostaa:

Leave a Repl​​​​​y
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Tulivoimaa myyntiputken optimointiin. Liity yli 1,000 pelisilmää käyttävän markkinoijan joukkoon.

Saat  noin kerran viikossa parasta mahdollista tietoa liittyen markkinoinnin strategiaan sekä konversion nostamiseen myyntiputkessasi.