Kano-mallista potkua tuotteen markkinointiin (ja parempaa copywritingia)

Klikkaa video pyörimään alta:

Asiakkaan tarpeiden LOTTOAMISESTA tuotteen myynnissä ja markkinoinnissa…

Oli kyse sitten nettisivusta, mainoksesta tai myyntipuhelusta, niin asiakkaan kiinnostus pitäisi lukita heti ensiaskeleelta.

Puhumalla hönöjä —> Game OverMikä avuksi?

Tuotekehityksen Kano-malli on rakennettu juuri tuotteen/palvelun ETUJEN arvioimiseen ja priorisointiin.

Eli mikä niistä on ARVOKKAINTA asiakkaallesi.

Arvokkain juttuhan on se mikä pitää lätkäyttää myyntisivun fold- eli ylä-osioon – muuten ihminen “bouncaa”.

Tällä mallilla jumpataan myös yrityksesi USP:ia eli miten eroat muista kilpahuutajista ympärilläsi 📣

Yllätyin itse aikanaan siitä, kuinka lähellä (ja usein jopa syvemmällä) tuotekehityksen research-menetelmät on markkinointia.

Ja parastahan tässä on se, että mitä todennäköisimmin JOKU ON JO TEHNYT tämän sinunkin firmassasi.

Saat siis tuotekehityksestä valmiita vastauksia markkinoinnin ja myynnin pelikirjaasi. Mars matkaan!  🏃‍♂️

(Kunhan katsot ekana videon yllä )


Tags


Myös nämä postaukset saattaa kiinnostaa:

Leave a Repl​​​​​y
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Tulivoimaa myyntiputken optimointiin. Liity yli 1,000 pelisilmää käyttävän markkinoijan joukkoon.

Saat  noin kerran viikossa parasta mahdollista tietoa liittyen markkinoinnin strategiaan sekä konversion nostamiseen myyntiputkessasi.