Markkinoinnin strategiaa ja sales copywritingia – Eugene Schwartz (osa 1/2)

Klikkaa video pyörimään alta:

(HUOM: Tämän videon 2-osa löytyy klikkaamalla tästä)

😵 Kuristava tunne kurkussa, kun mainonta ei resonoi yleisöön ja mittarit näyttää nollaa.. 

…Kampanjan deadline lähestyy ja tulosbonuksilla suunniteltu Thaimaan matka vaihtuu päiväristeilyksi Tallinnaan. 

Jos Eugene Schwartzin “5 stages of market sophistication” ei ole hanskassa, ollaan tilanteessa jossa mainonnan päivittäisella toteutuksella ei ole enää väliä. 

Esimerkiksi käytetyt mainostyypit ja budjetti on toissijaisia, jos viestinnän kelkasta ollaan pudottu ja yleisö nukkuu. 

Legenda Eugene Schwartzin framework on äärimmäisen hyvä työkalu käydä läpi koko markkinoinnin pelikirjaa. 

Eli onko oma markkinointi linjassa yleisön tietoisuuden (sophistication) kanssa siitä, millaiset ennakkotiedot heillä on tuotekategoriasi keskimääräisistä lupauksista ja niiden paikkansa pitävyydestä. 

Tai mihin suuntaan markkina on kehittymässä tulevaisuudessa. Ja pystytäänkö kilpailluilla markkinoilla ylipäätään saamaan huomiota. 

Tässä videossa käyn läpi Eugenen ”Breakthrough Advertising”-kirjasta tunnetuksi tulleen teorian. 


Tags


Myös nämä postaukset saattaa kiinnostaa:

Leave a Repl​​​​​y
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Tulivoimaa myyntiputken optimointiin. Liity yli 1,000 pelisilmää käyttävän markkinoijan joukkoon.

Saat  noin kerran viikossa parasta mahdollista tietoa liittyen markkinoinnin strategiaan sekä konversion nostamiseen myyntiputkessasi.