Markkinoinnin strategiaa ja sales copywritingia (osa 2/2) – Eugene Schwartz

Klikkaa video pyörimään alta:

(Aloita katsomalla videon ykkösjakso klikkaamalla tästä.)

Osa 2/2: Miksi ihminen ei reagoi (tai edes huomaa) suurimpaa osaa mainosviesteistä ympärillään?

Syy on hyvin simppeli: Aivomme on rakennettu suojaamaan meitä ärsykkeiden ylikuormitukselta.

Suurin osa kaikesta hälystä blokataan ennen kuin se edes kerkeää tietoiseen ajatteluumme.

Ja nyt Eugene Schwartzin frameworkilla voidaan lähteä tätä ongelmaa purkamaan.

Eli puhutaanko yleisöllesi asioita joita he eivät huomaa koska biologia rajoittaa.

Lisäksi pohdinta ao. teorian pohjalta puhkeamaisillaan olevan kevytyrittäjyys-busineksen kehityksen suunnista tulevaisuudessa.


Tags


Myös nämä postaukset saattaa kiinnostaa:

Leave a Repl​​​​​y
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Tulivoimaa myyntiputken optimointiin. Liity yli 1,000 pelisilmää käyttävän markkinoijan joukkoon.

Saat  noin kerran viikossa parasta mahdollista tietoa liittyen markkinoinnin strategiaan sekä konversion nostamiseen myyntiputkessasi.